Gry wideo nie popychają do przemocy
7 marca 2007, 10:55Amerykańskie Stowarzyszenie Socjologiczne (ASA) opublikowało raport, w którym napisano, iż nie ma związku pomiędzy pełnymi przemocy grami wideo a przemocą wśród dzieci i młodzieży.
80-rdzeniowy procesor w praktyce
22 marca 2007, 10:37Inżynierowie Intela przygotowali zestaw przykładowych aplikacji, które pokazują, w jaki sposób można wykorzystać 80-rdzeniowy procesor w codziennych zastosowaniach. Napisano na przykład program, który ułatwia domową obróbkę filmów wideo.
OnLive żyje!
18 czerwca 2010, 12:00Wczoraj, 17 czerwca, uruchomiono serwis OnLive, który zapewnia streaming gier wideo w czasie rzeczywistym. O serwisie i szczegółach jego działania pisaliśmy przed kilkoma miesiącami. Wielu powątpiewało, czy w ogóle on powstanie. Tymczasem został uruchomiony, a pierwsze wrażenia są niezwykle obiecujące.
Streaming wideo z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej
6 lipca 2011, 11:26Podczas UK Space Conference poinformowano, że Wielka Brytania umieści na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej kamerę HD, która będzie filmowała Ziemię, a jej obraz będzie można oglądać przez Internet.
Netflix ma już 65 milionów subskrybentów
20 lipca 2015, 09:46Netflix poinformował, że ma już 65 milionów subskrybentów z całego świata. Przed rokiem liczba osób korzystających z oferowanego przez Netfliksa streamingu wideo wynosiła 50 milionów. Tylko w ostatnim kwartale firmie przybyło 3,3 miliona nowych klientów.
Linuksowy komunikator Grundiga
6 marca 2007, 11:07W ofercie Grundiga znalazł się czterozakresowy komunikator B700 wyposażony w system operacyjny Linux. Urządzenie o wymiarach 105x68x10 milimetrów waży jedynie 89 gramów.
Problemy z DRM przyczyną porzucenia Windows
27 września 2007, 14:44Jesper Johansson, były menedżer Microsoftu odpowiedzialny za bezpieczeństwo, poinformował na swoim blogu, iż tak zirytował go mechanizm DRM wbudowany w Windows Media Center, że najprawdopodobniej porzuci ten system na rzecz Linuksa MCE.
Dla wyniku gry wielkość ma znaczenie
21 stycznia 2010, 11:57Zespół amerykańskich naukowców stwierdził, że niemal jedną czwartą zmienności osiągnięć kobiet i mężczyzn, którzy trenowali się w nowej grze wideo, można przewidzieć na podstawie objętości 3 struktur mózgowych (Cerebral Cortex).
Muzeum na Akropolu zakończyło digitalizację swoich zbiorów
4 stycznia 2021, 10:08Muzeum na Akropolu zakończyło digitalizację swoich zbiorów. Teraz dzięki internetowi możemy oglądać wszystkie zgromadzone tam zabytki. W Digital Acropolis Museum możemy oglądać obrazy w wysokiej rozdzielczości, korzystać z aplikacji multimedialnych, w tym gier, materiałów wideo i obrazów 3D
Świadomość nie zwiększa spostrzegawczości
12 lipca 2010, 12:09Ludzie, którzy wiedzą, że może się wydarzyć coś nietypowego, wcale nie są lepsi, a czasem bywają wręcz gorsi w zauważaniu innych nieoczekiwanych zdarzeń od osób nieprzygotowanych na tę okoliczność.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 8 9 …